Podsumowanie Roku 2019: Sezony Seriali Obejrzanych
Styczeń:
1. The Kominsky Method (2018/Serial) twórca: Chuck Lorre (07.01) - Sezon I
2. Egzorcysta (2017) Twórca: Bartosz Walasek (17.01) - Sezon I
3. Mroczny Turysta (2018/Serial) Twórca: David Farrier (17.01) - Sezon I
4. Egzorcysta (2017) (18.01) - Sezon II
5. Egzorcysta (2017) (21.01) - Sezon III
Luty:
6. Wikingowie (04.02) - Sezon V
7. Tabula Rasa (06.02) - Sezon I
8. Inhumans (2017) Twórcy: Scott Buck - Sezon I (08.02)
9. Russian Doll (2019/Serial) Twórcy: Natasha Lyonne, Amy Poehler - Sezon I (11.02)
10. Homecoming (2018/Serial) Twórcy: Micah Bloomberg, Eli Horowitz - Sezon I (20.02)
Marzec:
11. Zwierzęta (03.03) - Sezon I
12. Zwierzęta (08.03) - Sezon II
13. Kwarantanna (15.03) twórcy: Julie Plec, Marguerite Macintyre - Sezon I (zakończony)
14. Zwierzęta (17.03) - Sezon III
15. Miłość, śmierć i roboty (18.03) - Sezon I Twórca: Tim Miller
Kwiecień:
16. Nightflyers (10.04) - Sezon I (Zakończony)
17. Seven Seconds (24.04) twórca: Veena Sud - Sezon I (Zakończony)
Maj:
18. Kroniki Shannary (09.05) - Sezon I
19. Kroniki Shannary (13.05) twórcy: Alfred Gough, Miles Millar - Sezon II (Zakończony)
20. Holistyczna agencja detektywistyczna Dirka Gently'ego (16.05) - Sezon I
21. Gra o Tron (20.05) - Sezon II
22. Holistyczna Agencja Detektywistyczna Dirka Gently'ego (22.05) - Sezon II
Czerwiec:
23. Zaginiony (2014) - Sezon I (12.06)
Lipiec:
24. Too Old To Die Young (2019) twórcy: Ed Brubaker, Nicolas Winding Refn - Sezon I (03.07)
25. Zaginiony (2014-2016/Serial) reż. Tom Shankland, Ben Chanan (16.07) - Sezon II
Sierpień:
26. Baptiste (2019/Serial) Twórcy: Harry, Jack Williams - Sezon I (06.08)
27. Jak sprzedawać dragi w sieci (szybko) (2019/Serial) Twórcy: Philipp Käßbohrer, Sebastian Colley (07.08) - Sezon I
28. Ruchome Piaski (2019/Serial) Twórcy: Camilla Ahlgren (14.08) - Sezon II
Wrzesień:
29. Narcos: Meksyk (2018/Serial) Twórcy: Carlo Bernard, Doug Miro - Sezon I (04.09)
30. Porzucony Według Harlana Cobena (2016/Serial) Twórcy: Harlan Coben - Sezon I (09.09)
31. Grzesznica (2017) - Sezon I (16.09)
32. Grzesznica - Sezon II Twórca: Derek Simnonds (18.09)
Październik:
33. Absentia (2017) - Sezon I (01.10)
34. Absentia (2017/Serial) Twórcy: Matthew Cirulnick, Kate Powers - Sezon II (23.10)
Listopad:
35. 39 i pół tygodnia (2019/\serial) reż. Aleksander Pietrzak, Maciej Migas (10.11)
Grudzień:
36. Wiedźmin (2019/Serial) Twórca: Lauren Schmidt (21.11)
37. The Mandalorian (2019/Serial) Twórca: Jon Favreau (29.11)
24. Too Old To Die Young (2019) twórcy: Ed Brubaker, Nicolas Winding Refn - Sezon I (03.07)
25. Zaginiony (2014-2016/Serial) reż. Tom Shankland, Ben Chanan (16.07) - Sezon II
Sierpień:
26. Baptiste (2019/Serial) Twórcy: Harry, Jack Williams - Sezon I (06.08)
27. Jak sprzedawać dragi w sieci (szybko) (2019/Serial) Twórcy: Philipp Käßbohrer, Sebastian Colley (07.08) - Sezon I
28. Ruchome Piaski (2019/Serial) Twórcy: Camilla Ahlgren (14.08) - Sezon II
Wrzesień:
29. Narcos: Meksyk (2018/Serial) Twórcy: Carlo Bernard, Doug Miro - Sezon I (04.09)
30. Porzucony Według Harlana Cobena (2016/Serial) Twórcy: Harlan Coben - Sezon I (09.09)
31. Grzesznica (2017) - Sezon I (16.09)
32. Grzesznica - Sezon II Twórca: Derek Simnonds (18.09)
Październik:
33. Absentia (2017) - Sezon I (01.10)
34. Absentia (2017/Serial) Twórcy: Matthew Cirulnick, Kate Powers - Sezon II (23.10)
Listopad:
35. 39 i pół tygodnia (2019/\serial) reż. Aleksander Pietrzak, Maciej Migas (10.11)
Grudzień:
36. Wiedźmin (2019/Serial) Twórca: Lauren Schmidt (21.11)
37. The Mandalorian (2019/Serial) Twórca: Jon Favreau (29.11)

Komentarze
Prześlij komentarz