James Hibberd - Ogień Nie Zabije Smoka

Pierwsza oficjalna książka opowiadająca o największym hicie telewizyjnym XXI wieku – serialu Gra o Tron – napisana przez dziennikarza „Entertainment Weekly” Jamesa Hibberda i opublikowana przy wsparciu HBO. W "Ogień nie zabije smoka" James Hibberd, dziennikarz „Entertainment Weekly”, przedstawia fascynujące kulisy serialu "Gra o tron" i historię jego powstania: od pierwszych spotkań zespołu kreatywnego, po nagranie scen bitew, aż po niesamowitą inscenizację finału. Zrealizowany na podstawie bestsellerowego cyklu powieściowego George’a R.R. Martina serial został nagrodzony aż 59 statuetkami Emmy i stał się światowym fenomenem.Mimo, że jest to książka która ma ponad 500 stron, czytało mi się nadzwyczaj dobrze. Dzięki tej książce zrozumiałam pewne decyzje, które zapadły w serialu. Nie zdawałam sobie sprawy, że kręcenie seriali to tak wymagające i ciężkie zadanie. Podobały mi się również komentarze aktorów, świetne doświadczenie. Moim zdaniem to prawdziwy rarytas dla fanów serialuPrzyjemna lektura dla fanów serialu. Bardzo dużo ciekawostek ze świata Gry o tron, o których wcześniej nie słyszałam. Wciągnęła mnie ta książką od pierwszych stron i bardzo szybko ją przeczytałam.

Komentarze